Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Fragancia de mujer

Η όψιμη σχέση μου με τον Ιστό μού χάρισε την επαφή με μια αρωματική γυναικεία - και ευρύτερα ανθρώπινη - εκπνοή. Είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Θέλω να πιστεύω δεν είναι η επιφανειακή "συμπάθεια", η φτηνή απόλαυση της παρατήρησης, ο πρόσκαιρος συντονισμός με τη συντριβή του συνανθρώπου. Ίσως μ' άγγιξε στιγμιαία η λάμψη της αλήθειας που κρύβεται μέσα και πέρα από αυτά.
Υποφέροντας ανακαλύπτουμε τη βαθιά αιτία του πόνου μας: την απώλεια - όχι του Άλλου αλλά του εαυτού μας. Μας πονάει ο χωρισμός από το βαθύτερο "είναι" μας. Και ξεκινάμε να μας βρούμε. Ξανά.
Πιστεύω κι' εύχομαι πως οι τίτλοι τέλους του Ιστολογίου "Άρωμα Γυναίκας" σημαίνουν αυτό το ξεκίνημα.
Κυρίες, σας ευχαριστώ.
Καλό δρόμο νά' χετε.

5 σχόλια:

Matriga είπε...

Καλή σου μέρα. Τι κάνεις; Γιατί χάνεσαι και συ; Μας έλειψες... Πέρνα να σε τρατάρουμε ;)
Καλό τριήμερο και να είσαι πάντα καλά

Prths είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές. Κι΄από μένα καλησπέρα και καλό μήνα.
Η γηρίατρός μου λέει πως φταίει το Alzheimer ή κάπως έτσι: χάνομαι και μετά ψάχνομαι. Κάπου με είχα βρει αλλά λησμόνησα πού...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καθυστερημένα -κάλλιο αργά παρά ποτέ δε λέει ο λαός;- εισέπραξα τις ευχαριστίες σου και ήρθα να ευχαριστήσω με την σειρά μου. Ελπίζω να μην έκανα λάθος στην αποκρυπτογράφηση του "ΑΓ".

Prths είπε...

Καλώστην. Δεν έκανες λάθος: στο "Αρωμα Γυναίκας" αναφέρομαι, φυσικα. Και οι ευχαριστίες μου απευθύνονταιστις κυρίες που μας το χάρισαν.

Matriga είπε...

Καλή εβδομάδα! Επειδή εσύ χάνεσαι εμείς οφείλουμε να σου θυμίζουμε την παρουσία μας και την απουσία σου εδώ ;)