Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Της αγάπης αίματα

Είναι φορές που είμαστε μάρτυρες του τοκετού της αγάπης. Νιώθουμε την ανάγκη της να βγει στον κόσμο αλλά ταυτόχρονα την οδύνη της γέννας της . Δυσκολεύεται πολύ να ανθίσει. Πασχίζει να αναδυθεί, παλεύει, πληγώνεται. Ματώνει.

Στ' ανοιχτά του πέλαγου
Με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες
Και μου ρίξανε.
Αμαρτία μου να 'χα κι εγώ
Μιαν αγάπη
Μακρινή μητέρα
Ρόδο μου αμάραντο.
Οδυσσέας Ελύτης, Αξιον Εστί

Ματωμένος, ο τραυματίας-ποιητής δίνει αναφορά στη μητέρα, το σύμβολο της τέλειας αγάπης. Δεν την αγγίζει ο χώρος και ο χρόνος - μπορεί και είναι μακρινή. Είναι το ρόδο που δεν μαραίνεται. Η πηγή: άχρονη, άπειρη και άφθαρτη.

3 σχόλια:

Matriga είπε...

Μας έλειψαν οι αναρτήσεις και τα σχόλιά σου. Πέρασε να ρίξεις μια ματιά και στα νέα μας blog. Shell-land-en.blogspot.com και con-tech-gr.blogspot.com. Μην περιμένεις να έχουν φυσικά το δικό σου επίπεδο ;) Να είσαι καλά! :)

Σταλαγματιά είπε...

Η αγάπη αυτή είναι άδολη και βαθιά σαν ρίζες ενός αιωνόβιου δέντρου...

Prths είπε...

@ matriga
Σ' ευχαριστώ - περνάω, περνάω και σας βλέπω... Όσο για το "επίπεδο", μάλλον είμαι λίγο επίπεδος, όντως: παρα-θεωρητικολογώ στα ίδια και τα ίδια (και κοκκινίζω). Να' σαι καλά.

@ Anastasia
Σωστά, έχεις δίκιο: "άδολη" είναι πολύ ουσιαστική λέξη για την αληθινή αγάπη. Και το δέντρο είναι πολύ όμορφο σύμβολο: από η ρίζα, "το μέσα", ανεβάζει προς τον ουρανό, το "ανώτερο". Σ' ευχαριστώ κι' εύχομαι καλό βράδυ